Overheid in Zuid-Holland

Gemeente Brielle (Zuid-Holland)

Pagina 1 van 3 (28 resultaten)

Dhr. Gregor Rensen

Functie: BurgemeesterPolitiek: PvdAIn dienst sinds: september 2015 (3 jaar, 1 maand in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, ICT, P&O, Juridische zaken, Brandweer / Politie, Burgerzaken, Toezicht en (integrale) handhaving, Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Gregor Rensen heeft in zijn portefeuille: Bestuurlijke zaken, Openbare orde en Veiligheid, Juridische zaken, Communicatie, Public Relations, ICT & Automatisering, Archivering, Personeel & Organisatie.

Bestuursperiode 2014-2018
Gregor Rensen heeft in zijn portefeuille: bestuurlijke aangelegenheden, openbare orde en veiligheid, public relations, jumelage(s), personeel en organisatie, coördinatie integraal veiligheidsbeleid en MRDH.
Werkzaamheden bij de Overheid:
Van oktober 2014 tot oktober 2015 was Gregor Rensen waarnemend burgemeester in Brielle.  Waarnemend burgemeester Gregor Rensen is zowel voorzitter van het college van burgemeester en wethouders (B&W Brielle) als voorzitter van de gemeenteraad van Brielle. 

Mevr. Nicolette van Waart

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: april 2018 (6 maanden in dienst)
Portefeuille: P&O, BedrijfsvoeringWerkzaamheden bij de Overheid:
Vanaf 2019 is Nicolette van Waart directielid bij de werkorganisatie van de gemeenten Brielle, Hellevoetsluis en Westvoorne.

Mevr. Anne-Marie Kraak-Brouwer

Functie: GriffieIn dienst sinds: januari 2014 (4 jaar, 9 maanden in dienst)
Toelichting: Plaatsvervangend raadsgriffier Brielle.

Dhr. Leo van Steijn

Functie: Griffier
Toelichting: Raadsgriffier gemeenteraad Brielle.Werkzaamheden bij de Overheid:
Leo van Steijn is raadsgriffier bij de gemeente van Brielle. De raadsgriffier geeft ondersteuning aan de gemeenteraad en de raadscommissies. Leo van Steijn is als secretaris aanwezig bij alle vergaderingen, beantwoordt eventuele vragen en zoekt de ambtelijke informatie die de raad en de commissies nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen.

Taken griffier: Voorbereiding en nazorg van de vergaderingen; ondersteuning van de raad, raadscommissie en voorzitter en het zijn van contactpersoon voor vragen over de gemeenteraad. 
Aanverwant:heden Dhr. Leo van Steijn, Raadslid, Trilokaal Teylingen, gemeente Teylingen

Mevr. Caroline van den Tempel-de Leest

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: juni 2010 (8 jaar, 4 maanden in dienst)
Portefeuille: FinanciënWerkzaamheden bij de Overheid:
Hoofd van het Bureau Financiën in de gemeente Brielle.

Dhr. Jan Knol

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: februari 2001 (17 jaar, 8 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Hoofd Sector Samenleving, gemeente Brielle.
Aanverwant:2011 - heden Dhr. Jan Knol, Raadslid, Gemeentebelangen Hoogeveen e.o., gemeente Hoogeveen

Dhr. Wim Lakerveld

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: juli 2002 (16 jaar, 3 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Afdelingshoofd Economische Zaken (sector Grondgebied) gemeente Brielle.

Dhr. Sjaak Barendrecht

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: juli 2013 (5 jaar, 3 maanden in dienst)
Portefeuille: ICTToelichting: Projectleider informatisering.Werkzaamheden bij de Overheid:


Van 1980 tot 2013 is Sjaak Barendrecht hoofd van de afdeling BZM (bestuurlijke zaken en middelen) in de gemeente Brielle. De afdeling BZM bevat: bestuursondersteuning en -advisering, interne zaken, financien en persoon & organisatie. 


Dhr. Ronald Vermeulen

Functie: RaadslidPolitiek: PvdA
Coalitie, aantal zetels: 2
In dienst sinds: maart 2018 (6 maanden in dienst)

Mevr. Claudia Henzel

Functie: RaadslidPolitiek: IBGB
Coalitie, aantal zetels: 6
In dienst sinds: maart 2018 (6 maanden in dienst)