Overheid in Zuid-Holland

Gemeente Gorinchem (Zuid-Holland)

Pagina 1 van 5 (44 resultaten)

Mevr. Reinie Melissant-Briene

Functie: BurgemeesterPolitiek: CDAIn dienst sinds: augustus 2017 (2 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, Brandweer / Politie, Burgerzaken, Toezicht en (integrale) handhaving, Openbare orde en Veiligheid

Dhr. Peter Leonhart

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: november 2012 (5 jaar, 18 dagen in dienst)
Portefeuille: Communicatie / PR / (city-)marketing / RepresentatieToelichting: Peter Leonhart is hoofd communicatie bij de gemeente Gorinchem.Werkzaamheden bij de Overheid:
Vanaf 2013 is Peter Leonhart voorlichtingsfunctionaris ROT bij de Veiligheidsregio Zuid Holland Zuid.

Mevr. Anita Vergouwe

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: januari 2009 (8 jaar, 10 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Anita Vergouwe is gemeentesecretaris van de gemeente Gorinchem.

De gemeentesecretaris is de eerste adviseur van het college van B&W Gorinchem. Ook is Anita Vergouwe algemeen directeur van de ambtelijke organisatie. Het college van B&W worden in hun dagelijks werk bijgestaan en geadviseerd door deze overheidsbestuurder. De gemeentesecretaris is het hoofd van de ambtelijke organisatie.
Aanverwant:2000 - 2009Mevr. Anita Vergouwe, Gemeentesecretaris, gemeente Zederik

Dhr. Timon van Zessen

Functie: GriffieIn dienst sinds: oktober 2007 (10 jaar, 1 maand in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Timon van Zessen is de tweede adjunct-griffier van Gorinchem.
Aanverwant:2010 - 2014Dhr. Timon van Zessen, Raadslid, CDA, gemeente Hardinxveld-Giessendam

Dhr. Hans Sepers

Functie: GriffierIn dienst sinds: januari 2013 (4 jaar, 10 maanden in dienst)
Toelichting: Raadsgriffier gemeenteraad Gorinchem.Werkzaamheden bij de Overheid:
Hans Sepers is adjunct-raadsgriffier bij de gemeenteraad van Gorinchem. De raadsgriffier geeft ondersteuning aan de gemeenteraad en de raadscommissies. Hans Sepers is als secretaris aanwezig bij alle vergaderingen, beantwoordt eventuele vragen en zoekt de ambtelijke informatie die de raad en de commissies nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen.

Taken griffier: Voorbereiding en nazorg van de vergaderingen; ondersteuning van de raad, raadscommissie en voorzitter en het zijn van contactpersoon voor vragen over de gemeenteraad. 

Mevr. Helen Verhoef-Maas

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: juli 2013 (4 jaar, 4 maanden in dienst)
Portefeuille: WelzijnWerkzaamheden bij de Overheid:
Helen Verhoef-Maas is afdelingshoofd Welzijn bij de gemeente Gorinchem.

Mevr. Trees Pasman

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: september 2009 (8 jaar, 2 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Trees Pasman is afdelingshoofd Concerndiensten (CODI), gemeente Gorinchem.

Dhr. Jan Moerlands

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: september 2009 (8 jaar, 2 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Afdelingshoofd BOR (Beheer Onderhoud Realisatie), gemeente Gorinchem.

1999 - 2009
Afdelingshoofd Weg & Water, gemeente Gorinchem.

Dhr. Ger Biesheuvel

Functie: Hoofdafdeling
Werkzaamheden bij de Overheid:
Afdelingshoofd Ruimtelijke en Economische Ontwikkeling (REO), gemeente Gorinchem.

Mevr. Marianne Simjouw

Functie: Manager
Portefeuille: P&OWerkzaamheden bij de Overheid:
Hoofd Personeel & Organisatie, gemeente Gorinchem.