Overheid in Zuid-Holland

Gemeente Gorinchem (Zuid-Holland)

Pagina 1 van 5 (44 resultaten)

Dhr. Richard Hoogveld

Functie: Projectmanager/-leider
Werkzaamheden bij de Overheid:
Richard hoogveld is projectleider bij de gemeente Gorinchem.
Aanverwant:2010 - heden Dhr. Richard Hoogveld, Raadslid, PvdA, gemeente Lingewaal

Mevr. Marianne Simjouw

Functie: Manager
Portefeuille: P&OWerkzaamheden bij de Overheid:
Hoofd Personeel & Organisatie, gemeente Gorinchem.

Dhr. Ferry van der Koelen

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: januari 2007 (11 jaar, 7 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Ferry van der Koelen is projectmanager bij de gemeente Gorinchem.
Aanverwant:2006 - 2014Dhr. Ferry van der Koelen, Raadslid, PvdA, gemeente Giessenlanden

Mevr. Trees Pasman

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: september 2009 (8 jaar, 11 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Trees Pasman is afdelingshoofd Concerndiensten (CODI), gemeente Gorinchem.

Dhr. Peter Leonhart

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: november 2012 (5 jaar, 9 maanden in dienst)
Portefeuille: Communicatie / PR / (city-)marketing / RepresentatieToelichting: Peter Leonhart is hoofd communicatie bij de gemeente Gorinchem.Werkzaamheden bij de Overheid:
Vanaf 2013 is Peter Leonhart voorlichtingsfunctionaris ROT bij de Veiligheidsregio Zuid Holland Zuid.

Dhr. Jan Moerlands

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: september 2009 (8 jaar, 11 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Afdelingshoofd BOR (Beheer Onderhoud Realisatie), gemeente Gorinchem.

1999 - 2009
Afdelingshoofd Weg & Water, gemeente Gorinchem.

Dhr. Simon de Leeuw

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: januari 2018 (7 maanden in dienst)
Toelichting: Waarnemend gemeentesecretaris.

Dhr. Hans Sepers

Functie: GriffierIn dienst sinds: januari 2013 (5 jaar, 7 maanden in dienst)
Toelichting: Raadsgriffier gemeenteraad Gorinchem.Werkzaamheden bij de Overheid:
Hans Sepers is adjunct-raadsgriffier bij de gemeenteraad van Gorinchem. De raadsgriffier geeft ondersteuning aan de gemeenteraad en de raadscommissies. Hans Sepers is als secretaris aanwezig bij alle vergaderingen, beantwoordt eventuele vragen en zoekt de ambtelijke informatie die de raad en de commissies nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen.

Taken griffier: Voorbereiding en nazorg van de vergaderingen; ondersteuning van de raad, raadscommissie en voorzitter en het zijn van contactpersoon voor vragen over de gemeenteraad. 

Mevr. Helen Verhoef-Maas

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: juli 2013 (5 jaar, 1 maand in dienst)
Portefeuille: WelzijnWerkzaamheden bij de Overheid:
Helen Verhoef-Maas is afdelingshoofd Welzijn bij de gemeente Gorinchem.

Dhr. Luc van Huijgevoort

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: juni 2010 (8 jaar, 2 maanden in dienst)
Portefeuille: FinanciënToelichting: Strategische projecten.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2010 tot 2016 is Luc van Huijgvoort afdelingshoofd Financiën (FIN) bij de gemeente Gorinchem. In 2010 is hij afdelingshoofd publiekszaken.