Overheid in Zuid-Holland

Gemeente Gorinchem (Zuid-Holland)

Pagina 1 van 5 (44 resultaten)

Dhr. Dietrich van Roest

Functie: Teamleider en programmamanagerIn dienst sinds: maart 2011 (6 jaar, 8 maanden in dienst)
Portefeuille: Toezicht en (integrale) handhaving, VergunningenWerkzaamheden bij de Overheid:
Dietrich van Roest is teamleider Vergunningen bij de gemeente Gorinchem.

Mevr. Trees Pasman

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: september 2009 (8 jaar, 2 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Trees Pasman is afdelingshoofd Concerndiensten (CODI), gemeente Gorinchem.

Dhr. Jan Moerlands

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: september 2009 (8 jaar, 2 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Afdelingshoofd BOR (Beheer Onderhoud Realisatie), gemeente Gorinchem.

1999 - 2009
Afdelingshoofd Weg & Water, gemeente Gorinchem.

Dhr. Richard Hoogveld

Functie: Projectmanager/-leider
Werkzaamheden bij de Overheid:
Richard hoogveld is projectleider bij de gemeente Gorinchem.
Aanverwant:2010 - heden Dhr. Richard Hoogveld, Raadslid, PvdA, gemeente Lingewaal

Mevr. Anita Vergouwe

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: januari 2009 (8 jaar, 10 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Anita Vergouwe is gemeentesecretaris van de gemeente Gorinchem.

De gemeentesecretaris is de eerste adviseur van het college van B&W Gorinchem. Ook is Anita Vergouwe algemeen directeur van de ambtelijke organisatie. Het college van B&W worden in hun dagelijks werk bijgestaan en geadviseerd door deze overheidsbestuurder. De gemeentesecretaris is het hoofd van de ambtelijke organisatie.
Aanverwant:2000 - 2009Mevr. Anita Vergouwe, Gemeentesecretaris, gemeente Zederik

Dhr. Hans Sepers

Functie: GriffierIn dienst sinds: januari 2013 (4 jaar, 10 maanden in dienst)
Toelichting: Raadsgriffier gemeenteraad Gorinchem.Werkzaamheden bij de Overheid:
Hans Sepers is adjunct-raadsgriffier bij de gemeenteraad van Gorinchem. De raadsgriffier geeft ondersteuning aan de gemeenteraad en de raadscommissies. Hans Sepers is als secretaris aanwezig bij alle vergaderingen, beantwoordt eventuele vragen en zoekt de ambtelijke informatie die de raad en de commissies nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen.

Taken griffier: Voorbereiding en nazorg van de vergaderingen; ondersteuning van de raad, raadscommissie en voorzitter en het zijn van contactpersoon voor vragen over de gemeenteraad. 

Dhr. Ferry van der Koelen

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: januari 2007 (10 jaar, 10 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Ferry van der Koelen is projectmanager bij de gemeente Gorinchem.
Aanverwant:2006 - 2014Dhr. Ferry van der Koelen, Raadslid, PvdA, gemeente Giessenlanden

Dhr. Luc van Huijgevoort

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: juni 2010 (7 jaar, 5 maanden in dienst)
Portefeuille: FinanciënToelichting: Strategische projecten.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2010 tot 2016 is Luc van Huijgvoort afdelingshoofd Financiën (FIN) bij de gemeente Gorinchem. In 2010 is hij afdelingshoofd publiekszaken.

Dhr. Peter Leonhart

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: november 2012 (5 jaar, 18 dagen in dienst)
Portefeuille: Communicatie / PR / (city-)marketing / RepresentatieToelichting: Peter Leonhart is hoofd communicatie bij de gemeente Gorinchem.Werkzaamheden bij de Overheid:
Vanaf 2013 is Peter Leonhart voorlichtingsfunctionaris ROT bij de Veiligheidsregio Zuid Holland Zuid.

Dhr. Ger Biesheuvel

Functie: Hoofdafdeling
Werkzaamheden bij de Overheid:
Afdelingshoofd Ruimtelijke en Economische Ontwikkeling (REO), gemeente Gorinchem.