Overheid in Zuid-Holland

Gemeente Hendrik-Ido-Ambacht (Zuid-Holland)

Pagina 1 van 4 (36 resultaten)

Mevr. Hester Verhagen-Somsen

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: november 2014 (3 jaar, 7 maanden in dienst)
Portefeuille: Financiën, Juridische zakenToelichting: Juridisch controller.

Mevr. Kirsten van Vuuren

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: november 2008 (9 jaar, 7 maanden in dienst)
Portefeuille: Sport, Welzijn

Mevr. Carine Groeneveld

Functie: Bestuursassistent / bestuurssecretariaatIn dienst sinds: februari 2006 (12 jaar, 4 maanden in dienst)

Dhr. Jan Heijkoop

Functie: BurgemeesterPolitiek: CDAIn dienst sinds: februari 2012 (6 jaar, 4 maanden in dienst)
Portefeuille: Openbare orde en Veiligheid, Toezicht en (integrale) handhavingToelichting: Coalitieperiode 2014-2018
Burgemeester Jan Heijkoop (CDA) heeft in zijn portefeuille: bestuurs- en beleidscoördinatie, openbare orde en (integrale) veiligheid, politie en brandweer, kabinetszaken en jumelage met Bergen (D)

Bestuursperiode 2012-2014
Burgemeester Jan Heijkoop heeft in zijn portefeuille: Bestuurs- en beleidscoordinatie, Kabinetszaken, Jumelage, Openbare Orde / (integrale) veiligheid en verantwoordelijk voor de politie / brandweer in de gemeente Hendrik-Ido-Ambacht.
Werkzaamheden bij de Overheid:
U kunt ook een emailbericht sturen naar: a.struik@h-i-ambacht.nl.

In maart 2015 leid burgemeester Heijkoop de formatie van een nieuw dagelijks bestuur van het Waterschap Rivierenland.
Aanverwant:2007 - 2012Dhr. Jan Heijkoop, Waarnemend burgemeester, CDA Oostflakkee, gemeente Oostflakkee1995 - 1999Dhr. Jan Heijkoop, Gedeputeerde, CDA, Provincie Zuid-Holland

Dhr. Ramon van Zadelhoff

Functie: Cluster-/sectorhoofdIn dienst sinds: juli 1999 (18 jaar, 12 maanden in dienst)
Portefeuille: Communicatie / PR / (city-)marketing / RepresentatieToelichting: Coördinator Publiekszaken.

Mevr. Anine Wink

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: mei 2011 (7 jaar, 1 maand in dienst)

Dhr. Dré Martens

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: januari 2011 (7 jaar, 5 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Dré Martens is gemeentesecretaris van de gemeente Hendrik-Ido-Ambacht. De gemeentesecretaris is de eerste adviseur van het college van B&W van Hendrik-Ido-Ambacht. Ook is Dré Martens algemeen directeur van de ambtelijke organisatie.

Mevr. Linda van Lith

Functie: GriffieIn dienst sinds: januari 2012 (6 jaar, 5 maanden in dienst)

Mevr. Jolanda Honcoop-van der Wulp

Functie: GriffieIn dienst sinds: maart 2006 (12 jaar, 3 maanden in dienst)
Toelichting: Raadsadviseur gemeenteraad.

Dhr. Gert Logt

Functie: GriffierIn dienst sinds: september 2014 (3 jaar, 9 maanden in dienst)
Toelichting: Raadsgriffier gemeenteraad Hendrik-Ido-Ambacht.

De raadsgriffier geeft ondersteuning aan de gemeenteraad en de raadscommissies. Gert Logt is als secretaris aanwezig bij alle vergaderingen, beantwoordt eventuele vragen en zoekt de ambtelijke informatie die de raad en de commissies nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen.

Taken griffier: Voorbereiding en nazorg van de vergaderingen; ondersteuning van de raad, raadscommissie en voorzitter en het zijn van contactpersoon voor vragen over de gemeenteraad in Hendrik-Ido-Ambacht.