Overheid in Zuid-Holland

Gemeente Hendrik-Ido-Ambacht (Zuid-Holland)

Pagina 2 van 4 (39 resultaten)

Dhr. Ab Hoogesteger

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: april 2011 (7 jaar, 8 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Ab Hoogesteger is projectmanager bij de gemeente Hendrik-Ido-Ambacht.

Mevr. Martine Kamphuis-Stuij

Functie: RaadslidPolitiek: SGP-ChristenUnie
Coalitie, aantal zetels: 7
In dienst sinds: maart 2018 (8 maanden in dienst)

Dhr. Ralph Lafleur

Functie: WethouderPolitiek: Gemeente Belangen
Coalitie, aantal zetels: 5
In dienst sinds: mei 2018 (7 maanden in dienst)
Portefeuille: P&O, Recreatie / Toerisme, Ruimtelijke ordening , Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie, Milieu / Duurzaamheid / Afval, Cultuur, Verkeer en Vervoer, Monumentaal erfgoedToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Wethouder Ralph Lafleur heeft in zijn portefeuille: Duurzaamheid en milieu, Grondbeleid, Ruimtelijk beleid (ruimtelijke ordening, wonen (excl. bijzondere doelgroepen), bouwzaken, monumenten, toerisme en recreatie, speelruimtebeleid, verkeer en vervoer (incl. bereikbaarheid A15 en A16), Ruimtelijk beheer (beheer openbare ruimte (groen, water, riolering, wegen), grondstoffenbeleid), Kunst en Cultuur, Communicatie & Participatie, Personeel en Organisatie, Dienstverlening en Burgerzaken.

Ralph Lafleur is de 2e locoburgemeester.
Werkzaamheden bij de Overheid:
Ralph Lafleur is de eerste wethouder van de politieke partij 'Gemeente Belangen' sinds de oprichting (1974).

Dhr. Gert Logt

Functie: GriffierIn dienst sinds: september 2014 (4 jaar, 3 maanden in dienst)
Toelichting: Raadsgriffier gemeenteraad Hendrik-Ido-Ambacht.

De raadsgriffier geeft ondersteuning aan de gemeenteraad en de raadscommissies. Gert Logt is als secretaris aanwezig bij alle vergaderingen, beantwoordt eventuele vragen en zoekt de ambtelijke informatie die de raad en de commissies nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen.

Taken griffier: Voorbereiding en nazorg van de vergaderingen; ondersteuning van de raad, raadscommissie en voorzitter en het zijn van contactpersoon voor vragen over de gemeenteraad in Hendrik-Ido-Ambacht.

Dhr. Dré Martens

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: januari 2011 (7 jaar, 11 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Dré Martens is gemeentesecretaris van de gemeente Hendrik-Ido-Ambacht. De gemeentesecretaris is de eerste adviseur van het college van B&W van Hendrik-Ido-Ambacht. Ook is Dré Martens algemeen directeur van de ambtelijke organisatie.

Dhr. Arie Mol

Functie: RaadslidPolitiek: Gemeente Belangen
Coalitie, aantal zetels: 5
In dienst sinds: mei 2018 (7 maanden in dienst)

Dhr. Hans Neijman

Functie: RaadslidPolitiek: D66
Oppositie, aantal zetels: 2
In dienst sinds: maart 2018 (8 maanden in dienst)

Dhr. Melis Nugteren

Functie: RaadslidPolitiek: Gemeente Belangen
Coalitie, aantal zetels: 5
In dienst sinds: maart 2018 (8 maanden in dienst)

Mevr. Jauharina Oelfke-ten Seldam

Functie: RaadslidPolitiek: VVD
Oppositie, aantal zetels: 3
In dienst sinds: maart 2014 (4 jaar, 8 maanden in dienst)
Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Jauharina Oelfke-ten Seldam (VVD) 155 voorkeurstemmen.

Dhr. Aat Ouwerkerk

Functie: RaadslidPolitiek: VVD
Oppositie, aantal zetels: 3
In dienst sinds: maart 2018 (8 maanden in dienst)