Overheid in Zuid-Holland

Gemeente Katwijk (Zuid-Holland)

Pagina 1 van 5 (49 resultaten)

Dhr. Marc de Gruijl

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: januari 2017 (8 maanden in dienst)
Portefeuille: Sociale Zaken, Zorg / WMO (wet maatschappelijke ondersteuning)Toelichting: Beleidsmedewerker samenleving.

Dhr. Cornelis Visser

Functie: BurgemeesterPolitiek: CDAIn dienst sinds: mei 2017 (4 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, Juridische zaken, Brandweer / Politie, Burgerzaken, Toezicht en (integrale) handhaving, Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie, Evenementen en marketing, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Bestuursperiode 2017-2018
Burgemeester Cornelis Visser heeft in zijn portefeuille: asielzoekerscentrum, brandweer, citymarketing (voorzitter raad van toezicht), communicatie & participatie, crisisbeheersing, dienstverlening (publiekszaken), handhaving, Holland Rijnland, algemeen bestuur, juridische zaken, regio, veiligheid: coördinerend portefeuillehouder, volksfeesten, evenementen, inclusief vergunningverlening en de projecten 'participatie en bestuursstijl'.

Mevr. Bianca Engelberts

Functie: DirecteurIn dienst sinds: september 2009 (8 jaar, 26 dagen in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Lid van de directie van de gemeente Katwijk.

Dhr. Wilfred Goedmakers

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: september 2017 (24 dagen in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, P&OToelichting: Interim-gemeentescretaris Katwijk.

Dhr. Huib Kruijt

Functie: GriffierIn dienst sinds: mei 2002 (15 jaar, 5 maanden in dienst)
Toelichting: Huib Kruijt is raadsgriffier van de gemeenteraad in Katwijk.Werkzaamheden bij de Overheid:
Huib Kruijt is penningmeester bij de Vereniging van Zuid-Hollandse Gemeenten.

Mevr. Wietske Veltman

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: oktober 2016 (11 maanden in dienst)
Toelichting: Afdelingsmanager Samenleving.

Dhr. Michiel van den Berg

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: juli 2008 (9 jaar, 2 maanden in dienst)
Portefeuille: Ruimtelijke ordening Toelichting: Hoofd afdeling ProjectenWerkzaamheden bij de Overheid:
2008-2012
Hoofd Lijnafdeling Ruimtelijke Ontwikkeling, gemeente Katwijk.

Mevr. Christine Gillissen

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: november 2011 (5 jaar, 11 maanden in dienst)
Toelichting: Afdelingshoofd dienstverlening.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2011 tot 2013 is Christine Gillissen afdelingshoofd Publiekszaken (KCC) bij de gemeente Katwijk.

2006 - 2011
Afdelingshoofd Sociale Zaken, gemeente Katwijk.

Dhr. Peter van den Berg

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: september 2010 (7 jaar, 26 dagen in dienst)
Portefeuille: BurgerzakenWerkzaamheden bij de Overheid:
Peter van den Berg is projectleider Pubiekszaken & KCC (Klant Contact Centrum) in de gemeente Katwijk. 
Aanverwant:heden Dhr. Peter van den Berg, Raadslid, PCW - Protestantse Combinatie Waddinxveen, gemeente Waddinxveen

Dhr. Jan Kreuger

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: januari 2008 (9 jaar, 9 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Jan Kreuger is projectleider bij de gemeente Katwijk.