Overheid in Zuid-Holland

Gemeente Katwijk (Zuid-Holland)

Pagina 1 van 5 (50 resultaten)

Dhr. Huib Kruijt

Functie: GriffierIn dienst sinds: mei 2002 (16 jaar, 5 maanden in dienst)
Toelichting: Huib Kruijt is raadsgriffier van de gemeenteraad in Katwijk.Werkzaamheden bij de Overheid:
Huib Kruijt is penningmeester bij de Vereniging van Zuid-Hollandse Gemeenten.

Dhr. Wouter de Boer

Functie: Teamleider en programmamanagerIn dienst sinds: januari 2012 (6 jaar, 9 maanden in dienst)
Portefeuille: Openbare werkenToelichting: Programmamanager omgevingswet.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2013 tot 2016 is Wouter de Boer hoofd van de afdeling Samenleving bij de gemeente Katwijk. Van 2005 tot 2012 was Wouter de Boer hoofd Openbare Werken en in 2012 was Wouter de Boer projectleider Domein projecten.
Aanverwant:2004 - 2005Dhr. Wouter de Boer, Cluster-/sectorhoofd, gemeente Haarlemmermeer1982 - 2003Dhr. Wouter de Boer, Projectmanager/-leider, Provincie Zuid-Holland

Mevr. Bianca Engelberts

Functie: DirecteurIn dienst sinds: september 2009 (9 jaar, 1 maand in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Lid van de directie van de gemeente Katwijk.

Mevr. Wietske Veltman

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: oktober 2016 (2 jaar, 21 dagen in dienst)
Toelichting: Afdelingsmanager Samenleving.

Dhr. Jan Kreuger

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: januari 2008 (10 jaar, 9 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Jan Kreuger is projectleider bij de gemeente Katwijk.

Dhr. Michel Melis

Functie: StafmedewerkerIn dienst sinds: mei 2011 (7 jaar, 5 maanden in dienst)
Portefeuille: P&OToelichting: Concernadviseur organisatieontwikkeling.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2005 tot 2012 is Michel Melis hoofd Lijnafdeling 'Wijkwerk' bij de gemeente Katwijk.

Dhr. Wilfred Goedmakers

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: september 2017 (1 jaar, 1 maand in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, P&OToelichting: Interim-gemeentescretaris Katwijk.

Dhr. Michiel van den Berg

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: juli 2008 (10 jaar, 3 maanden in dienst)
Portefeuille: Ruimtelijke ordening Toelichting: Hoofd afdeling ProjectenWerkzaamheden bij de Overheid:
2008-2012
Hoofd Lijnafdeling Ruimtelijke Ontwikkeling, gemeente Katwijk.

Dhr. Marc de Gruijl

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: januari 2017 (1 jaar, 9 maanden in dienst)
Portefeuille: Sociale Zaken, Zorg / WMO (wet maatschappelijke ondersteuning)Toelichting: Beleidsmedewerker samenleving.

Mevr. Christine Gillissen

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: november 2011 (6 jaar, 11 maanden in dienst)
Toelichting: Afdelingshoofd dienstverlening.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2011 tot 2013 is Christine Gillissen afdelingshoofd Publiekszaken (KCC) bij de gemeente Katwijk.

2006 - 2011
Afdelingshoofd Sociale Zaken, gemeente Katwijk.