Overheid in Zuid-Holland

Gemeente Krimpenerwaard (Zuid-Holland)

Pagina 1 van 5 (46 resultaten)

Dhr. Roel Cazemier

Functie: BurgemeesterPolitiek: VVDIn dienst sinds: april 2016 (3 jaar, 2 maanden in dienst)
Portefeuille: P&O, Integriteitsbeleid, Toezicht en (integrale) handhaving, Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie, WelzijnToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Roel Cazemier (VVD) heeft in zijn portefeuille: Openbare Orde en Veiligheid, P&O en Communicatie, Handhaving, Integriteit, Verhouding overheid en samenleving, inclusief burgerparticipatie en Dierenwelzijn.

Bestuursperiode 2016-2018
Roel Cazemier (VVD) heeft in zijn portefeuille: Openbare orde en veiligheid, Personeel & Organisatie, Samenwerkingsverbanden, Communicatie en voorlichting, Handhaving, Integriteit en Dierenwelzijn.

Mevr. Marjolein Plantinga-Leenders

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: september 2014 (4 jaar, 9 maanden in dienst)
Portefeuille: P&O, BedrijfsvoeringToelichting: Gemeentesecretaris en algemeen directeur van de nieuwe gemeente Krimpenerwaard.

Mevr. Liesbeth Hartog

Functie: GriffieIn dienst sinds: januari 2015 (4 jaar, 5 maanden in dienst)
Toelichting: Raadsadviseur communicatie.

Mevr. Marianne Metz

Functie: GriffieIn dienst sinds: januari 2015 (4 jaar, 5 maanden in dienst)
Toelichting: Raadsadviseur.

Mevr. Lisette Duijm

Functie: GriffieIn dienst sinds: januari 2015 (4 jaar, 5 maanden in dienst)

Mevr. Paulien Goedvolk

Functie: GriffieIn dienst sinds: januari 2015 (4 jaar, 5 maanden in dienst)
Toelichting: Raadsadviseur / waarnemend griffierWerkzaamheden bij de Overheid:


Van oktober 2018 tot mei 2019 is Paulien Goedvolk raadsgriffier gemeenteraad Goedvolk.

Paulien Goedvolk is bestuurslid interne partijontwikkeling (GroenLinks).


Mevr. Melanie Josche

Functie: GriffieIn dienst sinds: januari 2015 (4 jaar, 5 maanden in dienst)

Mevr. Marie-Louise van Muijen

Functie: GriffierIn dienst sinds: mei 2019 (1 maand in dienst)
Toelichting: Raadsgriffier gemeenteraad Krimpenerwaard.

Mevr. Sylvia Been

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: november 2014 (4 jaar, 7 maanden in dienst)
Portefeuille: Toezicht en (integrale) handhaving, VergunningenToelichting: Afdelingsmanager Vergunning, Toezicht en Handhaving.

Dhr. Jan Dekker

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter CDA (2015-)
Politiek leider CDA
Lijsttrekker CDA (2014)
Oppositie, aantal zetels: 3
In dienst sinds: januari 2015 (4 jaar, 5 maanden in dienst)