Overheid in Zuid-Holland

Gemeente Lansingerland (Zuid-Holland)

Pagina 1 van 5 (50 resultaten)

Dhr. Frans Ammerlaan

In dienst sinds: maart 2018 (6 maanden in dienst)

Dhr. Pieter van de Stadt

Functie: BurgemeesterPolitiek: VVDIn dienst sinds: september 2015 (3 jaar, 10 dagen in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, P&O, Regionale samenwerking, Brandweer / Politie, Burgerzaken, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Pieter van de Stadt (VVD) heeft in zijn portefeuille: Bestuurlijke vernieuwing, Bestuurlijke samenwerking, Integratiezaken, naturalisatie, discriminatiezaken en asielzaken, Openbare orde en veiligheid, P&O en Programma Organisatieontwikkeling.

Bestuursperiode 2015-2018
Pieter van de Stadt (VVD) heeft in zijn portefeuille: Asielzaken, Bestuurlijke samenwerking, Dualisme, Integratiezaken, naturalisatie en antidiscriminatie, Openbare orde en veiligheid.

Pieter van de Stadt is zowel voorzitter van het college van en wethouders (B&W) als de gemeenteraad van Lansingerland. Pieter van de Stadt is voorzitter van de gemeenteraad, presidium en van het college van B & W Lansingerland. Hij is geen lid van de raad, maar heeft daarin een raadgevende stem. Van het college is Pieter van de Stadt wel lid en mag dus meestemmen over de voorstellen. Als de stemmen staken in het college telt de stem van de dubbel.

Mevr. Xandra Selier-van den Nouland

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: september 2007 (11 jaar, 25 dagen in dienst)
Portefeuille: Communicatie / PR / (city-)marketing / RepresentatieWerkzaamheden bij de Overheid:
Xandra Selier - van den Nouland is communicatieadviseur bij de gemeente Lansingerland (adviseur online strategie).

Dhr. Ron Jeltema

Functie: GemeentesecretarisIn dienst gegaan: januari 2018Uit dienst vanaf: september 2018 (8 maanden in dienst geweest)
Portefeuille: P&O, Bedrijfsvoering

Dhr. Lucas Vokurka

Functie: GemeentesecretarisIn dienst vanaf: september 2018
Portefeuille: P&O, Bedrijfsvoering

Mevr. Chantal Richter

Functie: GriffieIn dienst sinds: april 2016 (2 jaar, 5 maanden in dienst)
Toelichting: Raadsadviseur gemeenteraad.

Mevr. Lianne van den Houten

Functie: GriffieIn dienst sinds: juni 2007 (11 jaar, 3 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Raadsadviseur Gemeenteraad Lansingerland.

Mevr. Marijke Walhout

Functie: GriffierIn dienst sinds: mei 2013 (5 jaar, 4 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Marijke Walhout is plaatsvervangend griffier in Lansingerland.

De raadsgriffier geeft ondersteuning aan de gemeenteraad en de raadscommissies. Marijke Walhout is als secretaris aanwezig bij alle vergaderingen, beantwoordt eventuele vragen en zoekt de ambtelijke informatie die de raad en de commissies nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen.

Taken griffier: Voorbereiding en nazorg van de vergaderingen; ondersteuning van de raad, raadscommissie en voorzitter en het zijn van contactpersoon voor vragen over de gemeenteraad.

Marijke Walhout was adjunct-directeur in de gemeente Lansingerland.

Mevr. Sandra Hammer

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: augustus 2008 (10 jaar, 1 maand in dienst)
Portefeuille: Sociale Zaken, Welzijn, Economische ZakenToelichting: Afdelingshoofd Economische & Maatschappelijke Ontwikkeling.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2008 tot 2015 is Sandra Hammer hoofd van afdeling Bestuurszaken en hoofd van Informatievoorziening & faciliteiten in de gemeente Lansingerland.

Mevr. Marie-Louise Dorst

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: augustus 2009 (9 jaar, 1 maand in dienst)
Portefeuille: ICT, InfrastructuurToelichting: Afdelingshoofd Bestuur, Informatievoorziening en Faciliteiten.

Gemeente Lansingerland
Postbus 1
2650 AA Berkel en Rodenrijs
Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2009 tot 2015 is Marie-Louise Dorst afdelingshoofd van de afdeling Vergunningverlening & Handhaving in de gemeente Lansingerland.