Overheid in Zuid-Holland

Gemeente Lansingerland (Zuid-Holland)

Pagina 1 van 5 (48 resultaten)

Mevr. Sandra Hammer

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: augustus 2008 (10 jaar, 3 maanden in dienst)
Portefeuille: Sociale Zaken, Welzijn, Economische ZakenToelichting: Afdelingshoofd Economische & Maatschappelijke Ontwikkeling.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2008 tot 2015 is Sandra Hammer hoofd van afdeling Bestuurszaken en hoofd van Informatievoorziening & faciliteiten in de gemeente Lansingerland.

Mevr. Marijke Walhout

Functie: GriffierIn dienst sinds: mei 2013 (5 jaar, 6 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Marijke Walhout is plaatsvervangend griffier in Lansingerland.

De raadsgriffier geeft ondersteuning aan de gemeenteraad en de raadscommissies. Marijke Walhout is als secretaris aanwezig bij alle vergaderingen, beantwoordt eventuele vragen en zoekt de ambtelijke informatie die de raad en de commissies nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen.

Taken griffier: Voorbereiding en nazorg van de vergaderingen; ondersteuning van de raad, raadscommissie en voorzitter en het zijn van contactpersoon voor vragen over de gemeenteraad.

Marijke Walhout was adjunct-directeur in de gemeente Lansingerland.

Mevr. Xandra Selier-van den Nouland

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: september 2007 (11 jaar, 2 maanden in dienst)
Portefeuille: Communicatie / PR / (city-)marketing / RepresentatieWerkzaamheden bij de Overheid:
Xandra Selier - van den Nouland is communicatieadviseur bij de gemeente Lansingerland (adviseur online strategie).

Dhr. Reinier van der Pol

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: december 2015 (2 jaar, 11 maanden in dienst)
Portefeuille: Financiën

Mevr. Marie-Louise Dorst

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: augustus 2009 (9 jaar, 3 maanden in dienst)
Portefeuille: ICT, InfrastructuurToelichting: Afdelingshoofd Bestuur, Informatievoorziening en Faciliteiten.

Gemeente Lansingerland
Postbus 1
2650 AA Berkel en Rodenrijs
Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2009 tot 2015 is Marie-Louise Dorst afdelingshoofd van de afdeling Vergunningverlening & Handhaving in de gemeente Lansingerland.

Dhr. Ruud de Prez

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: januari 2007 (11 jaar, 10 maanden in dienst)
Toelichting: Vanaf 2016 is Ruud de Prex programmamanager van de Omgevingswet.Werkzaamheden bij de Overheid:
Manager van de afdeling Beheer & Onderhoud openbare ruimte & gebouwen in de gemeente Lansingerland.

Dhr. Lucas Vokurka

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: september 2018 (1 maand in dienst)
Portefeuille: P&O, Bedrijfsvoering

Mevr. Lianne van den Houten

Functie: GriffieIn dienst sinds: juni 2007 (11 jaar, 5 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Raadsadviseur Gemeenteraad Lansingerland.

Mevr. Beppie Hagenaars

Functie: Teamleider en programmamanagerIn dienst sinds: april 2009 (9 jaar, 7 maanden in dienst)
Portefeuille: Toezicht en (integrale) handhaving, VergunningenWerkzaamheden bij de Overheid:
Beppie Hagenaars is teamleider omgevingsvergunning, toezicht en handhaving bij de gemeente Lansingerland.
Aanverwant:2006 - 2010Mevr. Beppie Hagenaars, Raadslid, CDA Rotterdam, gemeente Rotterdam

Mevr. Chantal Richter

Functie: GriffieIn dienst sinds: april 2016 (2 jaar, 7 maanden in dienst)
Toelichting: Raadsadviseur gemeenteraad.