Overheid in Zuid-Holland

Gemeente Leiden (Zuid-Holland)

Pagina 6 van 7 (70 resultaten)

Mevr. Marieke van den Berg

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: april 2013 (5 jaar, 2 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Marieke van den Berg is projectleider Digitalisering Post bij de gemeente Leiden. Van april tot juni 2013 was Marieke van den Berg procesbegeleider Reorganisatie Werk en Inkomen.

Dhr. Harbert van der Kaap

Functie: RaadslidPolitiek: Partij voor de Dieren
Aantal zetels: 3
In dienst sinds: maart 2018 (2 maanden in dienst)

Mevr. Leontien van der Kroon

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: januari 2009 (9 jaar, 5 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Leontien van der Kroon is communicatieadviseur bij de gemeente Leiden.

Dhr. Pieter van der Straaten

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: oktober 2012 (5 jaar, 8 maanden in dienst)
Toelichting: Programmamanager innovatie en adviseur strategische vraagstukkenWerkzaamheden bij de Overheid:


Van 2012 tot 2013 is Pieter van der Straaten Afdelingsmanager concernstaf.

Van 2012 tot 2013 is Pieter van der Straaten teamleider Middelen & Control en van 2009 tot 2012 afdelingsmanager Strategie & Onderzoek bij de gemeente Leiden.

Pieter van der Straaten was van 2004 tot 2009 beleidsmedewerker Sociale Zaken & Werkgelegenheid bij de PvdA Tweede Kamer-fractie.


Dhr. Sander van Diepen

Functie: RaadslidPolitiek: D66
Aantal zetels: 9
In dienst sinds: maart 2018 (2 maanden in dienst)

Mevr. Gebke van Gaal

Functie: RaadslidPolitiek: GroenLinks
Aantal zetels: 8
In dienst sinds: maart 2018 (2 maanden in dienst)

Dhr. Thomas van Halm

Functie: RaadslidPolitiek: SP
Aantal zetels: 3
In dienst sinds: maart 2018 (2 maanden in dienst)

Mevr. Hester van Kruijssen

Functie: RaadslidPolitiek: GroenLinks
Aantal zetels: 8
In dienst sinds: mei 2018 (20 dagen in dienst)
Toelichting: Hester van Kruijsen vervangt tijdelijk raadslid Emma van Bree (zwangerschapsverlof).

Dhr. Gerald van Leiden

Functie: GriffierIn dienst sinds: december 2016 (1 jaar, 6 maanden in dienst)
Toelichting: Raadsgriffier gemeenteraad Leiden.

Mevr. Annemiek van Outvorst

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: juni 2008 (10 jaar, 21 dagen in dienst)
Portefeuille: Sociale ZakenWerkzaamheden bij de Overheid:
Annemiek van Outvorst is beleidsmedewerker Sociale Zaken bij de gemeente Leiden. Tevens is Annemiek van Outvorst lid van de commissie bezwaarschriften