Overheid in Zuid-Holland

Gemeente Leiderdorp (Zuid-Holland)

Pagina 1 van 4 (31 resultaten)

Mevr. Yvette van den Broeke

Functie: Bestuursassistent / bestuurssecretariaat
Toelichting: Secretariaat Kabinet, Bestuur en Management (KBM) - concernzaken gemeente Leiderdorp.

Mevr. Laila Driessen

Functie: BurgemeesterPolitiek: VVDIn dienst sinds: januari 2012 (6 jaar, 11 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, Recreatie / Toerisme, Brandweer / Politie, Burgerzaken, Toezicht en (integrale) handhaving, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Laila Driessen-Jansen (VVD) heeft in haar portefeuille: Programma Bestuur en organisatie (Algemeen bestuurlijke zaken, Openbare orde en veiligheid, Integrale handhaving), Programma Aantrekkelijk Leiderdorp (Toerisme en recreatie) en Overige (Toekomstvisie Leiderdorp 2025, Zorg en veiligheid en Deregulering).

Coalitieperiode 2014-2018
Laila Driessen-Jansen (VVD) heeft in haar portefeuille: Toekomstvisie Leiderdorp 2025, Bestuurlijke Coördinatie, Openbare orde en veiligheid, Coördinatie Handhaving, Recreatie / Toerisme en Burgerzaken.
Werkzaamheden bij de Overheid:
Bestuursperiode 2012-2014
Burgemeester Laila Driessen-Jansen heeft in haar portefeuille: Toekomstvisie Leiderdorp 2025, Bestuurlijke Coördinatie, Openbare orde en veiligheid, Ontwikkelingssamenwerking en stedenband, Monumentenbeleid, Gemeentewinke, Gemeentelijke basisadministratie en verantwoordelijk voor de Bestuurlijke vernieuwing in de gemeente Leiderdorp.

Dhr. Herman Romeijn

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: september 2013 (5 jaar, 3 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:


Herman Romeijn is gemeentesecretaris van de gemeente Leiderdorp.

De gemeentesecretaris is de eerste adviseur van het college van B&W. Ook is Herman Romeijn algemeen directeur van de ambtelijke organisatie. Het college van B&W worden in hun dagelijks werk bijgestaan en geadviseerd door deze overheidsbestuurder. De gemeentesecretaris is het hoofd van de ambtelijke organisatie.

Aanverwant:2012 - 2013Dhr. Herman Romeijn, Gemeentesecretaris, gemeente Bodegraven-Reeuwijk2006 - 2010Dhr. Herman Romeijn, Raadslid, ChristenUnie, gemeente Alphen aan den Rijn

Mevr. Maartje Burger

Functie: GriffierIn dienst sinds: augustus 2016 (2 jaar, 4 maanden in dienst)
Toelichting: Plaatsvervangend raadsgriffier.

Dhr. Gerbrand Kuipers

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: april 2010 (8 jaar, 8 maanden in dienst)
Portefeuille: Economische Zaken, Landelijk gebied / Water / Natuur, Milieu / Duurzaamheid / AfvalWerkzaamheden bij de Overheid:
Gerbrand Kuipers is beleidsmedewerker Water, Milieu en Economische Zaken bij de gemeente Leiderdorp.

Mevr. Marlous Schreve

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: augustus 2010 (8 jaar, 4 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Marlous Schreve is projectleider bij de gemeente Leiderdorp.

Mevr. Angelique Noordhuis

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: februari 2012 (6 jaar, 10 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Loco-gemeentesecretaris / Waarnemend Afdelingshoofd Burgerzaken, gemeente Leiderdorp.

Mevr. Kamla Balak

Functie: RaadslidPolitiek: Lokale Partij Leiderdorp (LPL)
Coalitie, aantal zetels: 4
In dienst sinds: maart 2018 (8 maanden in dienst)

Dhr. Mirjam van der Stelt

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter CDA (2014-)
Lijsttrekker CDA (2018)
Coalitie, aantal zetels: 3
In dienst sinds: mei 2014 (4 jaar, 7 maanden in dienst)
Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Mirjam van der Stelt (CDA) 301 voorkeurstemmen.

Mevr. Joyce van Reijn

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter PvdA (2016-)
Oppositie, aantal zetels: 2
In dienst sinds: maart 1998 (20 jaar, 9 maanden in dienst)
Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Joyce van Reijn (PvdA) 343 voorkeurstemmen.