Overheid in Zuid-Holland

Gemeente Leiderdorp (Zuid-Holland)

Pagina 1 van 4 (31 resultaten)

Mevr. Yvette van den Broeke

Functie: Bestuursassistent / bestuurssecretariaat
Toelichting: Secretariaat Kabinet, Bestuur en Management (KBM) - concernzaken gemeente Leiderdorp.

Mevr. Laila Driessen-Jansen

Functie: BurgemeesterPolitiek: VVDIn dienst sinds: januari 2012 (6 jaar, 5 maanden in dienst)
Portefeuille: Openbare orde en Veiligheid, Toezicht en (integrale) handhaving, Recreatie / ToerismeToelichting: Coalitieperiode 2014-2018
Burgemeester Laila Driessen-Jansen (VVD) heeft in haar portefeuille: Toekomstvisie Leiderdorp 2025, Bestuurlijke Coördinatie, Openbare orde en veiligheid, Coördinatie Handhaving, Recreatie / Toerisme en Burgerzaken.
Werkzaamheden bij de Overheid:
Bestuursperiode 2012-2014
Burgemeester Laila Driessen-Jansen heeft in haar portefeuille: Toekomstvisie Leiderdorp 2025, Bestuurlijke Coördinatie, Openbare orde en veiligheid, Ontwikkelingssamenwerking en stedenband, Monumentenbeleid, Gemeentewinke, Gemeentelijke basisadministratie en verantwoordelijk voor de Bestuurlijke vernieuwing in de gemeente Leiderdorp.

Dhr. Herman Romeijn

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: september 2013 (4 jaar, 9 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:


Herman Romeijn is gemeentesecretaris van de gemeente Leiderdorp.

De gemeentesecretaris is de eerste adviseur van het college van B&W. Ook is Herman Romeijn algemeen directeur van de ambtelijke organisatie. Het college van B&W worden in hun dagelijks werk bijgestaan en geadviseerd door deze overheidsbestuurder. De gemeentesecretaris is het hoofd van de ambtelijke organisatie.

Aanverwant:2012 - 2013Dhr. Herman Romeijn, Gemeentesecretaris, gemeente Bodegraven-Reeuwijk2006 - 2010Dhr. Herman Romeijn, Raadslid, ChristenUnie, gemeente Alphen aan den Rijn

Mevr. Tineke Zantingh

Functie: GriffierIn dienst sinds: oktober 2002 (15 jaar, 8 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Tineke Zantingh is raadsgriffier bij de gemeenteraad van Leiderdorp. De raadsgriffier geeft ondersteuning aan de gemeenteraad en de raadscommissies. Tineke Zantingh is als secretaris aanwezig bij alle vergaderingen, beantwoordt eventuele vragen en zoekt de ambtelijke informatie die de raad en de commissies nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen. Taken griffier: Voorbereiding en nazorg van de vergaderingen; ondersteuning van de raad, raadscommissie en voorzitter en het zijn van contactpersoon voor vragen over de gemeenteraad. 

Mevr. Marlous Schreve

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: augustus 2010 (7 jaar, 10 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Marlous Schreve is projectleider bij de gemeente Leiderdorp.

Mevr. Angelique Noordhuis

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: februari 2012 (6 jaar, 4 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Loco-gemeentesecretaris / Waarnemend Afdelingshoofd Burgerzaken, gemeente Leiderdorp.

Dhr. Gerbrand Kuipers

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: april 2010 (8 jaar, 2 maanden in dienst)
Portefeuille: Economische Zaken, Landelijk gebied / Water / Natuur, Milieu / Duurzaamheid / AfvalWerkzaamheden bij de Overheid:
Gerbrand Kuipers is beleidsmedewerker Water, Milieu en Economische Zaken bij de gemeente Leiderdorp.

Dhr. Umit Guney

Functie: RaadslidPolitiek: D66
Aantal zetels: 3
In dienst sinds: maart 2018 (2 maanden in dienst)

Mevr. Kamla Balak

Functie: RaadslidPolitiek: Lokale Partij Leiderdorp (LPL)
Aantal zetels: 4
In dienst sinds: maart 2018 (2 maanden in dienst)

Dhr. Bob Vastenhoud

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter GroenLinks (2018-)
Oppositie, aantal zetels: 3
In dienst sinds: maart 2014 (4 jaar, 2 maanden in dienst)
Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Bob Vastenhoud (GroenLinks) 33 voorkeurstemmen.