Overheid in Zuid-Holland

Gemeente Leidschendam-Voorburg (Zuid-Holland)

Pagina 1 van 5 (49 resultaten)

Mevr. Maura Meijer

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: juni 2008 (9 jaar, 3 maanden in dienst)
Portefeuille: Toezicht en (integrale) handhavingWerkzaamheden bij de Overheid:
Afdelingshoofd Handhaving, gemeente Leidschendam-Voorburg.

Dhr. Bart Arbouw

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: december 2010 (6 jaar, 9 maanden in dienst)
Toelichting: Afdelingshoofd Strategie, Communicatie en Control a.i.
Bestuursadviseur.
Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2010 tot 2013 is Bart Arbouw afdelingshoofd Personeel & Organisatie bij de gemeente Leidschendam-Voorburg.

Dhr. Michiel Gorsse

Functie: DirecteurIn dienst sinds: maart 2012 (5 jaar, 6 maanden in dienst)
Toelichting: Directeur (programma's Moderne Overheid, Sociaal Domein en Omgevingswet).Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2013 tot 2016 is Michiel Gorsse Hoofd afdeling Strategie & Beleid en hoofd van de de afdeling Concerncontrol, gemeente Leidschendam-Voorburg.

Dhr. Rob Gussekloo

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: december 2010 (6 jaar, 9 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Rob Gussekloo is hoofd Wijkbeheer en beoogd afdelingshoofd Stadsbeheer in de gemeente Leischendam-Voorburg.
Aanverwant:2010 - 2013Dhr. Rob Gussekloo, Raadslid, CDA Wassenaar, gemeente Wassenaar

Dhr. Ben van Vliet

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: februari 1991 (26 jaar, 8 maanden in dienst)
Portefeuille: Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie

Dhr. Gerard van Egmond

Functie: GriffierIn dienst sinds: januari 2002 (15 jaar, 8 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Gerard van Egmond is raadsgriffier van de gemeenteraad in Leidschendam-Voorburg. De raadsgriffier geeft ondersteuning aan de gemeenteraad van Leidschendam-Voorburg en de raadscommissies. Gerard van Egmond is als secretaris aanwezig bij alle vergaderingen, beantwoordt eventuele vragen en zoekt de ambtelijke informatie die de raad en de commissies nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen.

Mevr. Eveline Odekerken

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: juni 2008 (9 jaar, 3 maanden in dienst)
Portefeuille: Financiën, BelastingenWerkzaamheden bij de Overheid:
Afdelingshoofd Financien, gemeente Leidschendam-Voorburg.

2006-2008
Afdelingshoofd Bedrijfsvoering, gemeente Leidschendam-Voorburg.

2002-2006
Controller / directie Maatschappelijke Ontwikkeling, gemeente Leidschendam-Voorburg.

Dhr. Harry Slump

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: september 2000 (17 jaar, 27 dagen in dienst)
Portefeuille: BurgerzakenToelichting: Hoofd KCC.Werkzaamheden bij de Overheid:
Manager Publieksdiensten Ontwikkelingen (Klant Contact Centrum / KCC) bij de gemeente Leidschendam-Voorburg.

Van 2002 tot 2010 is Harry Slump hoofd Servicecentrum.

Dhr. Dries Krens

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: augustus 2013 (4 jaar, 1 maand in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Dries Krens is procesbegeleider van het programma De Moderne Overheid bij de gemeente Leidschendam-Voorburg.

Dhr. André Huykman

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: augustus 2014 (3 jaar, 1 maand in dienst)
Portefeuille: P&O, BedrijfsvoeringToelichting: De gemeentesecretaris is algemeen directeur van de ambtelijke organisatie en de eerste adviseur van de burgemeester en het college van burgemeester en wethouders. Daarnaast geeft André Huykman als gemeentesecretaris leiding aan de ambtenaren en is eindverantwoordelijk voor de bedrijfsvoering van de gemeentelijke organisatie.Werkzaamheden bij de Overheid:
André Huykman was eerder concerndirecteur bij de gemeente Leidschendam-Voorburg (vanaf 2009). Vanaf medio 2014 is André Huykman waarnemend gemeentesecretaris en algemeen directeur om in augustus 2014 gemeentesecretaris te worden.