Overheid in Zuid-Holland

Gemeente Ridderkerk (Zuid-Holland)

Pagina 1 van 4 (40 resultaten)

Dhr. Roeland Luijendijk

Functie: StafmedewerkerIn dienst sinds: februari 2012 (5 jaar, 9 maanden in dienst)
Toelichting: Strategisch adviseur bij de BAR-organisatie.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2012 tot 2013 is Roeland Luijendijk projectleider Social Beleid bij de gemeente Ridderkerk.

Mevr. Lea van Pamelen

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: juni 2012 (5 jaar, 5 maanden in dienst)
Portefeuille: Openbare werkenToelichting: Ontwerper openbare ruimte bij de BAR-gemeenten.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2012 tot 2014 is Lea van Pamelen afdelingshoofd Beheer Openbare Ruimte, gemeente Ridderkerk.

Dhr. Henk Klaucke

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: februari 2012 (5 jaar, 9 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Henk Klaucke is gemeentesecretaris, gemeente Ridderkerk .De gemeentesecretaris is de eerste adviseur van het college van B&W Ridderkerk. Ook is Henk Klaucke algemeen directeur van de ambtelijke organisatie. B&W worden in hun dagelijks werk bijgestaan en geadviseerd door deze overheidsbestuurder. De gemeentesecretaris is het hoofd van de ambtelijke organisatie.

2009 - 2012
Henk Klaucke is directeur en adjunct-gemeentesecretaris van de gemeente Ridderkerk.

Dhr. Robert de Rooij

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: januari 2013 (4 jaar, 10 maanden in dienst)
Portefeuille: ICTToelichting: Robert de Rooij is afdelingshoofd automatisering & infromatiemanagement bij de gemeente Ridderkerk.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2011 tot 2013 is Robert de Rooij clustermanager bedrijfsvoering en van 2009 tot 2013 hoofd ondersteuning.

Dhr. Johan van Straalen

Functie: Griffier
Werkzaamheden bij de Overheid:
Johan van Straalen is raadsgriffier van de Gemeenteraad van Ridderkerk. De raadsgriffier geeft ondersteuning aan de gemeenteraad van Ridderkerk en de raadscommissies. Johan van Straalen is als secretaris aanwezig bij alle vergaderingen, beantwoordt eventuele vragen en zoekt de ambtelijke informatie die de raad en de commissies nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen.

Dhr. Marcel van Wissen

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: oktober 2003 (14 jaar, 1 maand in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Marcel van Wissen is projectleider van het project 'bewegende beelden' bij de gemeente Ridderkerk.

Vanaf oktober 2003 is Marcel van Wissen afdelingshoofd Managementondersteuning bij de gemeente Ridderkerk.

Dhr. Leen Kruithof

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter CDA (2014-)
Coalitie, aantal zetels: 3
In dienst sinds: september 2013 (4 jaar, 2 maanden in dienst)
Toelichting: In oktober 2017 geeft Leen Kruithof aan dat hij als raadslid stopt bij de volgende verkiezingen (2018).

Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Leen Kruithof (CDA) 163 voorkeurstemmen.
Werkzaamheden bij de Overheid:
Leen Kruithof is van 2006 tot 2013 burgerraadslid en lid van de raadscommissie Samen Leven.

Dhr. Dick Breeman

Functie: RaadslidPolitiek: CDA
Coalitie, aantal zetels: 3
In dienst sinds: oktober 2016 (1 jaar, 1 maand in dienst)

Mevr. Els Berkhout-Emond

Functie: RaadslidPolitiek: CDA
Coalitie, aantal zetels: 3
In dienst sinds: maart 2014 (3 jaar, 8 maanden in dienst)
Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Els Berkhout-Emond (CDA) 177 voorkeurstemmen.

Mevr. Tineke Keuzenkamp

Functie: WethouderPolitiek: CDA
Coalitie, aantal zetels: 3
In dienst sinds: april 2014 (3 jaar, 7 maanden in dienst)
Portefeuille: Financiën, Sport, WelzijnToelichting: Coalitieperiode 2014-2018
Wethouder Tineke Keuzenkamp (CDA) heeft in zijn portefeuille: financiën en grondbedrijf, Wmo en wijkgerichte zorg, sport en welzijn (inclusief vrijwilligersbeleid en dierenwelzijn), jeugdzorg en -beleid, ouderenbeleid en volksgezondheid.

Tineke Keuzenkamp is de derde locoburgemeester van Ridderkerk.