Overheid in Zuid-Holland

Gemeente Rotterdam (Zuid-Holland)

Pagina 1 van 17 (162 resultaten)

Mevr. Renate Veerkamp

Functie: AccountmanagerIn dienst sinds: oktober 2005 (12 jaar, 10 maanden in dienst)
Portefeuille: Zorg / WMO (wet maatschappelijke ondersteuning)Toelichting: Accountmanager Medisch & Zorg.Werkzaamheden bij de Overheid:
Vanaf 2005 is Renate Veerkamp is projectmanager (stadsontwikkeling Rotterdam) bij de gemeente Rotterdam. Vanaf 2013 is Renate Veerkamp accountmanager Medisch en Zorg bij de gemeente Rotterdam.

Dhr. Bert Brehm

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: januari 2009 (9 jaar, 7 maanden in dienst)
Toelichting: Directieadviseur.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2014 tot 2016 is Bert Brehm strategisch adviseur communicatie bij de gemeente Rotterdam. Van 2009 tot 2014 is Bert Brehm communicatieadviseur / woordvoerder media.
Aanverwant:2014 - heden Dhr. Bert Brehm, Raadslid, PvdA, gemeente Delft

Mevr. Mirjam van Rijn

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: december 2011 (6 jaar, 8 maanden in dienst)
Toelichting: Strategisch directie-adviseur cluster BCO.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2011 tot 2016 is Mirjam van Rijn projectleider stadsontwikkeling bij de gemeente Rotterdam.

Mevr. Marit Camphuijsen

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: april 2010 (8 jaar, 4 maanden in dienst)
Portefeuille: ICT, InfrastructuurToelichting: Eindredacteur internet/intranet.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2010 tot 2013 is Marit Camphuijsen teamleider bij de gemeente Rotterdam (2006-2010: accountmanager digitale media).

Mevr. Joke Tissot van Patot

Functie: Bestuursassistent / bestuurssecretariaatIn dienst sinds: augustus 2010 (8 jaar, 21 dagen in dienst)
Toelichting: Stafadviseur.Aanverwant:1998 - 1998Mevr. Joke Tissot van Patot, Beleidsmedewerker, gemeente Vlaardingen

Dhr. Daan van der Gugten

Functie: Bestuursassistent / bestuurssecretariaatIn dienst sinds: mei 2013 (5 jaar, 3 maanden in dienst)
Portefeuille: Sociale ZakenToelichting: Directiesecretaris Werk en Inkomen.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2013 tot 2016 is Daan van der Gugten beleidsmedewerker Jeugd bij de gemeente Rotterdam.

Dhr. Ahmed Aboutaleb

Functie: BurgemeesterPolitiek: PvdAIn dienst sinds: januari 2009 (9 jaar, 7 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, Internationale betrekkingen / Grensoverschrijdende samenwerking, Regionale samenwerking, Brandweer / Politie, Burgerzaken, Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie, Evenementen en marketing, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Burgemeester Ahmed Aboutaleb heeft in zijn portefeuille: wettelijke bevoegdheden op het terrein van openbare orde en veiligheid, internationale betrekkingen, bestuur, citymarketing en communicatie.

Burgemeester Ahmed Aboutaleb is zowel voorzitter van het college van burgemeester en wethouders (B&W) als de gemeenteraad van Rotterdam. De burgemeester is naast voorzitter van het college van B&W ook voorzitter van de gemeenteraad. Burgemeester Aboutaleb heeft een aantal wettelijke bevoegdheden op het terrein van openbare orde en veiligheid in de gemeente Rotterdam.
Werkzaamheden bij de Overheid: 
In 2017 is burgemeester Ahmed Abtouleb benoemd tot 2e Beste Lokale Bestuurder in Nederland (Binnenlands Bestuur).

In 2016 is Ahmed Aboutaleb genomineerd tot Beste Lokale Bestuurder 2016 (Binnenlands Bestuur). Ahmed Aboutaleb is benoemd tot Beste Lokale Bestuurder 2015 (Binnenlands Bestuur). 
     
In 2014 is burgemeester Ahmed Aboutaleb uitgeroepen tot Nederlander van het jaar 2014 (bron: Elsevier). In hetzelfde jaar is Ahmed Aboutaleb genomineerd en benoemd tot beste lokale bestuurder 2014 (Binnenlands Bestuur).

Ahmed Aboutaleb is lid van de commissie Werk en Inkomen (VNG).
Aanverwant:2004 - 2007Dhr. Ahmed Aboutaleb, Wethouder, PvdA, gemeente Amsterdam2007 - 2008Dhr. Ahmed Aboutaleb, Staatssecretaris, PvdA, Ministers / Staatssecretarissen (Het Kabinet)

Mevr. Dianne Wind

Functie: Cluster-/sectorhoofdIn dienst sinds: maart 2011 (7 jaar, 5 maanden in dienst)
Portefeuille: Toezicht en (integrale) handhavingWerkzaamheden bij de Overheid:
Dianne Wind is manager Horeca-vergunningen bij de gemeente Rotterdam. Van 2008 tot 2011 was Dianne Wind teamleider beleid Jeugd en van 2006 tot 2008 was Dianne Wind projectleider Leren & Werken bij de gemeente Rotterdam.
Aanverwant:1997 - 1999Mevr. Dianne Wind, Beleidsmedewerker, gemeente Spijkenisse

Dhr. Bart Verwaard

Functie: Cluster-/sectorhoofdIn dienst sinds: februari 2013 (5 jaar, 6 maanden in dienst)
Toelichting: Externe Betrekkingen en Kabinet.

Mevr. Petra Vleeskens

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: september 2007 (10 jaar, 11 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Petra Vleeskens is communicatieadviseur bij Serviceorganisatie van de gemeente Rotterdam.

Petra Vleeskens was communicatieadviseur bij het ontwikkelingsbedrijf (2007-2008) en bij Stadstoezicht (1999-2012).