Overheid in Zuid-Holland

Gemeente Sliedrecht (Zuid-Holland)

Pagina 1 van 3 (30 resultaten)

Dhr. Guus Hanegraaf

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: augustus 2003 (14 jaar, 10 maanden in dienst)
Toelichting: Beleidsambtenaar OOV.

Dhr. Bram van Hemmen

Functie: BurgemeesterPolitiek: CDAIn dienst sinds: november 2012 (5 jaar, 6 maanden in dienst)
Portefeuille: Openbare orde en Veiligheid, Toezicht en (integrale) handhaving, Communicatie / PR / (city-)marketing / RepresentatieToelichting: Coalitieperiode 2014-2018
Burgemeester Bram van Hemmen (CDA) heeft in zijn portefeuille: Openbare orde en veiligheid, Preventief en correctief alcohol- en drugsbeleid, Bestuur en juridische zaken, Handhaving, Communicatie en Burgerparticipatie. Tevens is Bram van Hemmen aanspreekpunt voor de projecten A15 en het Deltaprogramma.

Bestuursperiode 2012-2014
Burgemeester Bram van Hemmen heeft in zijn portefeuille: Openbare Orde en Veiligheid, Communicatie, Burgerzaken, Juridische zaken en Zuid-Holland Zuid.
Werkzaamheden bij de Overheid:
Burgemeester Bram van Hemmen is zowel voorzitter van het college van burgemeester en wethouders (B&W) als voorzitter van de gemeenteraad van Sliedrecht. Burgemeester Bram van Hemmen is voorzitter van de gemeenteraad, presidium en van het college van B & W. Hij is geen lid van de raad, maar heeft daarin een raadgevende stem. Van het college is Bram van Hemmen wel lid en mag dus meestemmen over de voorstellen. Als de stemmen staken in het college telt de stem van deze overheidsbestuurder dubbel.

Mevr. Rita van Breugel

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: november 2017 (7 maanden in dienst)
Toelichting: Interim-gemeentesecretaris Sliedrecht.

Mevr. Heleen Vos-Hulleman

Functie: Griffie
Toelichting: Plaatsvervangend raadsgriffier.

Dhr. Rumo van Aalst

Functie: GriffierIn dienst sinds: april 2015 (3 jaar, 2 maanden in dienst)
Toelichting: De raadsgriffier geeft ondersteuning aan de gemeenteraad en de raadscommissies. Rumo van Aalst is als secretaris aanwezig bij alle vergaderingen, beantwoordt eventuele vragen en zoekt de ambtelijke informatie die de raad en de commissies nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen.

Taken griffier: Voorbereiding en nazorg van de vergaderingen; ondersteuning van de raad, raadscommissie en voorzitter en het zijn van contactpersoon voor vragen over de gemeenteraad in Sliedrecht.

Dhr. Stefan Karnebeek

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: maart 2015 (3 jaar, 3 maanden in dienst)
Toelichting: Loco-secretaris.
Manager afdeling Staf en Ondersteuning.
Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2016 tot 2017 is Stefan Karnebeek manager van de afdeling reiniging, buitenruimte, infra, groen en vastgoed.

Dhr. Bram van den Boogaart

Functie: ManagerIn dienst sinds: maart 2015 (3 jaar, 3 maanden in dienst)
Toelichting: Afdelingsmanager Samenleving, lid van de directie en locogemeentesecretaris.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van september 2017 tot november 2017 is Bram van den Boogaart waarnemend gemeentesecretaris.

Dhr. Sjors van Wijngaarden

Functie: RaadslidPolitiek: VVD
Aantal zetels: 2
In dienst sinds: maart 2018 (2 maanden in dienst)

Dhr. Hugo van Meeuwen

Functie: RaadslidPolitiek: SGP / ChristenUnie
Coalitie, aantal zetels: 7
In dienst sinds: januari 2015 (3 jaar, 4 maanden in dienst)

Mevr. Ria de Mul-Donker

Functie: RaadslidPolitiek: SGP / ChristenUnie
Coalitie, aantal zetels: 7
In dienst sinds: juni 2014 (3 jaar, 12 maanden in dienst)
Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Ria de Mulder-Donker (SGP/ChristenUnie) 74 voorkeurstemmen.