Overheid in Zuid-Holland

Gemeente Sliedrecht (Zuid-Holland)

Pagina 1 van 4 (32 resultaten)

Mevr. Rita van Breugel

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: november 2017 (1 jaar, 27 dagen in dienst)
Toelichting: Interim-gemeentesecretaris Sliedrecht.

Dhr. Stefan Karnebeek

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: maart 2015 (3 jaar, 9 maanden in dienst)
Toelichting: Loco-secretaris.
Manager afdeling Staf en Ondersteuning.
Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2016 tot 2017 is Stefan Karnebeek manager van de afdeling reiniging, buitenruimte, infra, groen en vastgoed.

Dhr. Rumo van Aalst

Functie: GriffierIn dienst sinds: april 2015 (3 jaar, 8 maanden in dienst)
Toelichting: De raadsgriffier geeft ondersteuning aan de gemeenteraad en de raadscommissies. Rumo van Aalst is als secretaris aanwezig bij alle vergaderingen, beantwoordt eventuele vragen en zoekt de ambtelijke informatie die de raad en de commissies nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen.

Taken griffier: Voorbereiding en nazorg van de vergaderingen; ondersteuning van de raad, raadscommissie en voorzitter en het zijn van contactpersoon voor vragen over de gemeenteraad in Sliedrecht.

Dhr. Bram van den Boogaart

Functie: ManagerIn dienst sinds: maart 2015 (3 jaar, 9 maanden in dienst)
Toelichting: Afdelingsmanager Samenleving, lid van de directie en locogemeentesecretaris.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van september 2017 tot november 2017 is Bram van den Boogaart waarnemend gemeentesecretaris.

Dhr. Guus Hanegraaf

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: augustus 2003 (15 jaar, 4 maanden in dienst)
Toelichting: Beleidsambtenaar OOV.

Mevr. Heleen Vos-Hulleman

Functie: Griffie
Toelichting: Plaatsvervangend raadsgriffier.

Dhr. Rens den Besten

Functie: RaadslidPolitiek: CDA
Coalitie, aantal zetels: 3
In dienst sinds: maart 2014 (4 jaar, 8 maanden in dienst)
Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Rens den Besten (CDA) 222 voorkeurstemmen.

Dhr. Frank Dunsbergen

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter CDA (2018-)
Coalitie, aantal zetels: 3
In dienst sinds: maart 2018 (8 maanden in dienst)

Dhr. Ton Spek

Functie: WethouderPolitiek: CDA
Coalitie, aantal zetels: 3
In dienst sinds: juni 2018 (5 maanden in dienst)
Portefeuille: Recreatie / Toerisme, Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie, Milieu / Duurzaamheid / Afval, Wonen en VolkshuisvestingToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Wethouder Ton Spek heeft in zijn portefeuille: Wonen, Milieu en duurzaamheid, Openbare ruimte, Verkeer en vervoer, Communicatie en burgerparticipatie, Recreatie en Dienstverlening.

Ton Spek is de 3e locoburgemeester.

Dhr. Vincent Prins

Functie: RaadslidPolitiek: CDA
Coalitie, aantal zetels: 3
In dienst sinds: juni 2018 (5 maanden in dienst)