Overheid in Zuid-Holland

Gemeente Spijkenisse (Zuid-Holland)

Pagina 1 van 6 (58 resultaten)

Dhr. Michel van der Sluijs

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: april 2013 (1 jaar, 8 maanden in dienst)Portefeuille: VeiligheidWerkzaamheden bij de Overheid:
Michel van der Sluijs is beleidsmedewerker Openbare Orde en Veiligheid bij de gemeente Spijkenisse. Van 2008 tot 2013 was Michel van der Sluijs ontwerper openbare ruimte.

Mevr. Margo Stolk

Functie: BureauhoofdIn dienst sinds: april 2009 (5 jaar, 8 maanden in dienst)Portefeuille: FinanciënWerkzaamheden bij de Overheid:
Margo Stolk is teamcoordinator Financieel advies & control bij de gemeente Spijkenisse.
Aanverwant:2005 - 2009Mevr. Margo Stolk, Hoofdafdeling, gemeente Barendrecht

Mevr. Mirjam Salet

Functie: BurgemeesterPolitiek: PvdAIn dienst sinds: januari 2007 (7 jaar, 11 maanden in dienst)Portefeuille: Veiligheid, P&O, Bedrijfsvoering, CommunicatieToelichting: Coalitieperiode 2010-2014 (gemeente Spijkenisse)
Burgemeester Mirjam Salet heeft in zijn portefeuille: Openbare orde en integrale veiligheid, bestuurlijke organisatie, personeel & organisatie, communicatie en verantwoordelijk voor de representatie in de gemeente Spijkenisse. Burgemeester Mirjam Salet is zowel voorzitter van het college van burgemeester en wethouders (B&W) als de gemeenteraad van Spijkenisse.
Werkzaamheden bij de Overheid:
Vanaf januari 2015 is Mirjam Salet waarnemend burgemeester van de gemeente Nissewaard. Op deze datum gaan de gemeente Spijkenisse en Bernisse op in de nieuwe gemeente Nissewaard.

Mirjam Salet is bestuurslid van de Vereniging van Zuid-Hollandse Gemeenten.
Aanverwant:2000 - 2007Mevr. Mirjam Salet, Burgemeester, PvdA, gemeente Hoogezand-Sappemeer

Dhr. Ed de Leest

Functie: Cluster-/sectorhoofdIn dienst sinds: juni 2004 (10 jaar, 6 maanden in dienst)Portefeuille: Financiën, Economische ZakenWerkzaamheden bij de Overheid:
Ed de Leest is concerncontroller en afdelingshoofd Financieel Economische Zaken / concerncontroller, gemeente Spijkenisse.
Aanverwant:2001 - 2002Dhr. Ed de Leest, Wethouder, D66, gemeente Alphen aan den Rijn

Mevr. Liesbeth Bernoster

Functie: Cluster-/sectorhoofdIn dienst sinds: januari 2006 (8 jaar, 11 maanden in dienst)Portefeuille: Openbare werkenWerkzaamheden bij de Overheid:
Liesbeth Bernoster is teamcoordinator Ontwerp Openbare Ruimte bij de gemeente Spijkenisse. Van 2003 tot 2006 was Liesbeth Bernoster ontwerper Openbare Ruimte.

Dhr. Ferdinand Fransen

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: september 2007 (7 jaar, 3 maanden in dienst)Werkzaamheden bij de Overheid:
Ferdinand Fransen is hoofd van de afdeling communicatie bij de gemeente Spijkenisse.

Dhr. Loek Bal

Functie: DirecteurWerkzaamheden bij de Overheid:
Directeur sector Inwoners, gemeente Spijkenisse.

Dhr. Lauran van Kaam

Functie: DirecteurIn dienst sinds: januari 2007 (7 jaar, 11 maanden in dienst)Werkzaamheden bij de Overheid:
Directeur Stad en Wijk, gemeente Spijkenisse.
Aanverwant:1998 - 2009Dhr. Lauran van Kaam, Raadslid, GroenLinks Cromstrijen, gemeente Cromstrijen

Mevr. Fokke Huisman

Functie: DirecteurWerkzaamheden bij de Overheid:
Directeur / Hoofd Werk, Meedoen en Inkomen / adjunct directeur sector Inwoners, gemeente Spijkenisse.

Dhr. Joop Pol

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: juni 2002 (12 jaar, 6 maanden in dienst)Werkzaamheden bij de Overheid:
Joop Pol is gemeentesecretaris van de gemeente Spijkenisse. De gemeentesecretaris is de eerste adviseur van het college van B&W Spijkenisse. Ook is Joop Pol algemeen directeur van de ambtelijke organisatie.