Overheid in Zuid-Holland

Gemeente Waddinxveen (Zuid-Holland)

Pagina 1 van 4 (31 resultaten)

Dhr. Evert Jan Nieuwenhuis

Functie: BurgemeesterPolitiek: SGPIn dienst sinds: november 2017 (8 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, Bedrijfsvoering, Integriteitsbeleid, Internationale betrekkingen / Grensoverschrijdende samenwerking, Regionale samenwerking, Brandweer / Politie, Burgerzaken, Toezicht en (integrale) handhaving, Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Wethouder Evert Jan Nieuwenhuis heeft in zijn portefeuille: Bestuurlijke coördinatie, Regionale samenwerking, Openbare orde en veiligheid, Integrale handhaving, Voorlichting en communicatie, Dienstverlening en bedrijfsvoering.

Bestuursperiode 2017-2018
Wethouder Evert Jan Nieuwenhuis heeft in zijn portefeuille: Algemeen Bestuurlijke zaken, Regionale samenwerking, Coördinatie / collegebeleid, Voorlichting / communicatiebeleid, Dienstverlening, relatie met de burgers, Bedrijfsvoering, Recreatie, Openbare orde en veiligheid, Integrale veiligheid en rampenbestrijding, Politie en brandweer, Integrale handhaving en Integriteitsbeleid.

Mevr. Annemie Blomme

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: oktober 2011 (6 jaar, 9 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Annemie Blomme is algemeen directeur en gemeentesecretaris, gemeente Waddinxveen.

Eerder was Annemie Blomme adjunct-directeur, gemeente Waddinxveen. Ook was Annemie Blomme afdelingshoofd Informatievoorziening, beheer gebouwen en facilitaire zaken bij de gemeente Ridderkerk.

Dhr. Frederik van der Dussen

Functie: Griffier
Toelichting: Raadsgriffier gemeenteraad Waddinxveen.Werkzaamheden bij de Overheid:
Frederik van der Dussen is raadsgriffier van de gemeenteraad in Waddinxveen. De raadsgriffier geeft ondersteuning aan de gemeenteraad van Waddinxveen en de raadscommissies. Frederik van der Dussen is als secretaris aanwezig bij alle vergaderingen, beantwoordt eventuele vragen en zoekt de ambtelijke informatie die de raad en de commissies nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen.
Aanverwant:heden Dhr. Frederik van der Dussen, Statenlid, VVD, Provincie Zuid-Holland

Dhr. Maarten Oudshoorn

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: januari 2010 (8 jaar, 6 maanden in dienst)
Toelichting: Afdelingshoofd Ruimte.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2013 tot 2014 is Maarten Oudshoorn waarnemend Afdelingshoofd (afdeling Projecten) bij de gemeente Waddinxveen en van 2010 tot 2014 projectmanager.

Dhr. Aad Six

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: juli 2002 (16 jaar, 24 dagen in dienst)
Portefeuille: BurgerzakenToelichting: Hoofd afdeling publieksplein.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2002 tot 2013 is Aad Six hoofd van de stafafdeling Ondersteuning bij de gemeente Waddinxveen. De portefeuille bestaat uit: personeel, inclusief arbozorg; organisatie, inclusief kwaliteitszorg; Informatisering en automatisering; juridische zaken; openbare orde en veiligheid; handhavingsregie; communicatie; facilitaire zaken; strategische inkoop, inclusief aanbestedingen.

Mevr. Carien Huizing

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: juni 2016 (2 jaar, 1 maand in dienst)
Portefeuille: Sociale Zaken, Welzijn, Zorg / WMO (wet maatschappelijke ondersteuning)Toelichting: Afdelingshoofd Maatschappij.

Dhr. Frans Schwiebbe

Functie: RaadslidPolitiek: CDA
Aantal zetels: 3
In dienst sinds: maart 2018 (3 maanden in dienst)

Dhr. Halvard-Jan Hettema

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter PvdA / GroenLinks (2018-)
Lijsttrekker PvdA / GroenLinks (2018)
Oppositie, aantal zetels: 3
In dienst sinds: maart 2015 (3 jaar, 3 maanden in dienst)

Dhr. Albert Kerssies

Functie: RaadslidPolitiek: PCW
Aantal zetels: 5
In dienst sinds: maart 2018 (3 maanden in dienst)

Mevr. Andrea Bakhuizen-van der Ploeg

Functie: RaadslidPolitiek: VVD
Coalitie, aantal zetels: 4
In dienst sinds: april 2018 (2 maanden in dienst)