Overheid in Zuid-Holland

Gemeente Wassenaar (Zuid-Holland)

Pagina 1 van 4 (32 resultaten)

Mevr. Geertje de Schipper-Tinga

Functie: GriffierIn dienst sinds: oktober 2011 (6 jaar, 10 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Vanaf 1 augustus 2012 is Geertje de Schipper - Tinga raadsgriffier van de gemeenteraad Wassenaar. Daarvoor was De Schipper - Tinga interim-griffier. 

Mevr. Hélène Oppatja

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: november 2015 (2 jaar, 9 maanden in dienst)
Portefeuille: P&O, BedrijfsvoeringToelichting: De gemeentesecretaris heeft de algehele leiding over het ambtelijk apparaat. En is tevens de eerste raadsman van de burgemeester en het college. De gemeentesecretaris, Hélène Oppatja, vormt hierdoor de schakel tussen de ambtenaren en het bestuur. Woont de vergaderingen van het college bij. Samen met de burgemeester ondertekent de gemeentesecretaris alle collegebesluiten namens het college van B & W Wassenaar.

Vanaf 1 januari 2013 zijn de ambtelijke organisaties van de gemeente Wassenaar en de gemeente Voorschoten samengevoegd. Hélène Oppatja is lid van de directie van de werkorganisatie Duivenvoorde; de gezamenlijke ambtelijke organisatie van de gemeente Voorschoten en Wassenaar.
Werkzaamheden bij de Overheid:
Hélène Oppatja was eerder programmamanager Ketensamerking arbeidsmarktregio's in samenwerking met UWV, Cendris, Divosa en VNG.

Dhr. Marlies Volten

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: januari 2012 (6 jaar, 7 maanden in dienst)
Portefeuille: P&OWerkzaamheden bij de Overheid:
Marlies Volten is programmamanager Ambtelijke Integratie bij de gemeente Voorschoten/Wassenaar (adviseur organisatie en strategie). Van 2008 tot 2009 was Marlies Volten hoofd P&O bij de gemeente Wassenaar.

Dhr. Alexander Oostermeijer

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: januari 2013 (5 jaar, 7 maanden in dienst)
Portefeuille: Communicatie / PR / (city-)marketing / RepresentatieToelichting: Woordvoerder en strategisch adviseur bij de gemeente Wassenaar en gemeente Voorschoten.Werkzaamheden bij de Overheid:
2009 - 2013
Hoofd communicatie & Kabinet, gemeente Wassenaar.

Dhr. Otto Stolp

Functie: Teamleider en programmamanagerIn dienst sinds: januari 2008 (10 jaar, 7 maanden in dienst)
Toelichting: Teamleider bij de werkorganisatie Duivenvoorde.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2008 tot 2012 is Otto Stolp afdelingshoofd Toezicht & Handhaving / lid van de directie bij de gemeente Wassenaar.

Mevr. Brenda Hagen

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter B. HAGEN (2018-)
Aantal zetels: 1
In dienst sinds: maart 2018 (4 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Tot 28 maart 2018 is Brenda Hagen raadslid voor de politieke partij 'Democratische Liberalen Wassenaar (DLW)'.

Dhr. Hubert Schokker

Functie: WethouderPolitiek: CDA
Coalitie, aantal zetels: 3
In dienst sinds: juli 2018 (1 maand in dienst)
Portefeuille: Accomodaties, Financiën, ICT, Belastingen, Sport, Milieu / Duurzaamheid / AfvalToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Wethouder Hubert Schokker heeft in zijn portefeuille: Financiën, Dienstverlening (ICT/KCC/Publiekszaken), Gemeentelijke accommodaties (vastgoedbeleid), Grondexploitatie, Belastingen, Afval en riolering/Avalex & Sporthal.

Hubert Schokker is de 3e locoburgemeester.

Dhr. Ronald Everard

Functie: RaadslidPolitiek: CDA
Aantal zetels: 3
In dienst sinds: maart 2018 (4 maanden in dienst)

Dhr. Jan van der Kleij

Functie: RaadslidPolitiek: CDA
Aantal zetels: 3
In dienst sinds: maart 2018 (4 maanden in dienst)

Dhr. Frank Koen

Functie: Waarnemend burgemeesterPolitiek: CDAIn dienst sinds: januari 2018 (7 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, P&O, Internationale betrekkingen / Grensoverschrijdende samenwerking, Regionale samenwerking, Brandweer / Politie, Burgerzaken, Toezicht en (integrale) handhaving, Vergunningen, Evenementen en marketing, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Burgemeester Frank Koen heeft in zijn portefeuille: Burgerzaken (GBA), Bestuurlijke zaken, Personeelszaken Gemeente Wassenaar, Openbare orde en veiligheid, Bestuur en ondersteuning en Kabinet, Vergunningverlening evenementen (APV/drank- en horecawet) en Handhaving.

Bestuursperiode 2018-2018
Frank Koen heeft in zijn portefeuille: Openbare orde en veiligheid, Evenementen, Vergunningverlening, APV, Handhavingsbeleid, Beroep en bezwaarschriften, Burgerzaken en GBA, Straatnaamgeving, P&O, Regionale en internationale samenwerking.