Overheid in Zuid-Holland

Gemeente Zoetermeer (Zuid-Holland)

Pagina 1 van 7 (62 resultaten)

Dhr. Peter Verheggen

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: juli 2009 (8 jaar, 4 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Peter Verheggen is programmamanager Duurzaam Zoetermeer.

Mevr. Karen Meijers

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: augustus 2011 (6 jaar, 3 maanden in dienst)
Portefeuille: P&OWerkzaamheden bij de Overheid:
Hoofd P&O, gemeente Zoetermeer.

2011 (feb - aug)
Waarnemend Griffier gemeenteraad Zoetermeer.

1995 - 2011
Plaatsvervangend directeur / Afdelingshoofd, gemeente Zoetermeer

Mevr. Anna Hooijenga

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: november 2012 (5 jaar, 20 dagen in dienst)
Portefeuille: Toezicht en (integrale) handhavingToelichting: Anna Hooijenga is senior beleidsmedewerker Werk, Zorg en Inkomen in de gemeente Zoetermeer.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2009 tot 2012 is Anna Hooijenga werkzaam bij VNG (beleidsmedewerker Werk & Inkomen).

Mevr. Desiree Kluyver

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: februari 2009 (8 jaar, 9 maanden in dienst)
Toelichting: Desiree Kluyver is projectmanager 'verkiezingen' bij de gemeente Zoetermeer.Werkzaamheden bij de Overheid:
Eerder is Desiree Kluyver projectmanager 'continu verbeteren' (2013-2016), teammanager VTH (2009-2013), teammanager projectmanagement (2003-2009) en beleidsmedewerker van het ontwikkelingsbedrijf (2000-2003).

Mevr. Annette de Croo

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: juli 1999 (18 jaar, 4 maanden in dienst)
Toelichting: Annette de Croo is programmamanager Dienstverlening in de gemeente Zoetermeer (vanaf 2013).
Tevens projectmanager e-dienstverlening (vanaf 2009) en projectmanager business intelligence (vanaf 2014).
Werkzaamheden bij de Overheid:
Eerder is Annette de Croo I & A coordinator (2006-2009) en personeelsadviseur (1999-2006).

Dhr. Maarten ter Hoeve

Functie: GriffieIn dienst sinds: september 2015 (2 jaar, 2 maanden in dienst)
Toelichting: Raadsadviseur Zoetermeer.

Dhr. Jeroen Tomassen

Functie: DirecteurIn dienst sinds: januari 2012 (5 jaar, 10 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Directeur Bedrijfsvoering, gemeente Zoetermeer.

Dhr. Peter van der Graaf

Functie: ManagerIn dienst sinds: september 2012 (5 jaar, 2 maanden in dienst)
Toelichting: Teammanager openbare orde en veiligheid.Werkzaamheden bij de Overheid:
Pieter van der Graaf is van 2014 tot 2016 projectleider 'aanpak overlastgevend jeugdnetwerk'.

Van 2012 tot 2014 is Peter van der Graaf bestuursadviseur van de burgemeester van Zoetermeer.

Mevr. Hennie Koek

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: juni 2011 (6 jaar, 5 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Hennie Koek is gemeentesecretaris en algemeen directeur bij de gemeente Zoetermeer.
Aanverwant:1997Dhr. Hennie Koek, Wethouder, gemeente Leiden

Dhr. Kevin de Kok

Functie: ManagerIn dienst sinds: november 2012 (5 jaar, 20 dagen in dienst)
Portefeuille: BurgerzakenToelichting: Front office manager / team burger service punt.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2012 tot 2013 is Kevin de Kok programmamanager SEA bij de gemeente Zoetermeer. Tevens is Kevin de Kok waarnemend afdelingshoofd Wijkmanagement (van december 2012 tot augustus 2013).

Vanaf 2007 vervult Kevin de Kok werkzaamheden bij de gemeente.