Overheid in Zuid-Holland

Gemeente Zwijndrecht (Zuid-Holland)

Pagina 1 van 5 (41 resultaten)

Dhr. Marcel Bosman

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: juli 2007 (11 jaar, 8 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Hoofd van de Planrealisatie in de gemeente Zwijndrecht.

Dhr. Frank Schocke

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: mei 2012 (6 jaar, 10 maanden in dienst)
Portefeuille: Financiën, BelastingenWerkzaamheden bij de Overheid:
Concerncontroller in de gemeente Zwijndrecht.

Dhr. Sandor Michielse

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: juli 2011 (7 jaar, 8 maanden in dienst)
Portefeuille: Ruimtelijke ordening Toelichting: Afdelingshoofd realisatie.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2013 tot 2015 is Sandor Michielse voorzitter van het MT-netwerk fysiek bij Drechtsteden.

Van 2011 tot 2015 is Sandor Michielse afdelingshoofd Ruimtelijke Ontwikkeling, gemeente Zwijndrecht.

Dhr. Gerrit van Hofwegen

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: september 2017 (1 jaar, 6 maanden in dienst)
Toelichting: Waarnemend gemeentesecretaris.

Mevr. Noor Kanters

Functie: GriffierIn dienst gegaan: februari 2014Uit dienst sinds: maart 2018 (4 jaar, 1 maand in dienst geweest)
Toelichting: Noor Kanters is raadsgriffier van de gemeenteraad in Zwijndrecht. De raadsgriffier geeft ondersteuning aan de gemeenteraad en de raadscommissies. Noor Kanters is als secretaris aanwezig bij alle vergaderingen, beantwoordt eventuele vragen en zoekt de ambtelijke informatie die de raad en de commissies nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen.

Taken griffier: Voorbereiding en nazorg van de vergaderingen; ondersteuning van de raad, raadscommissie en voorzitter en het zijn van contactpersoon voor vragen over de gemeenteraad.
Werkzaamheden bij de Overheid:
Noor Kanters is plaatsvervangend griffier Drechtsteden.
Aanverwant:2008 - 2013Mevr. Noor Kanters, Griffier, gemeente Nieuw-Lekkerland2006 - 2008Mevr. Noor Kanters, Bestuursassistent / bestuurssecretariaat, gemeente Hendrik-Ido-Ambacht

Mevr. Chantal Scheffel

Functie: Bestuursassistent / bestuurssecretariaatIn dienst sinds: januari 1997 (22 jaar, 2 maanden in dienst)

Dhr. Wilfred Schultink

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: augustus 2007 (11 jaar, 7 maanden in dienst)
Toelichting: Hoofd van de afdeling Maatschappelijke Ontwikkeling in de gemeente Zwijndrecht.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2007 tot 2010 is Wilfried Schultink beleidsmedewerker ontwikkeling.

Mevr. Anita te Kampe

Functie: DirecteurIn dienst sinds: juni 2011 (7 jaar, 9 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Adjunct-directeur / lid van de directie in de gemeente Zwijndrecht.

Dhr. Peter de Nooijer

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: juni 2011 (7 jaar, 9 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Afdelingshoofd Staf (bedrijfsvoering ,financien & control), gemeente Zwijndrecht.

Mevr. Jacqueline van Dongen

Functie: WethouderPolitiek: ABZ
Coalitie, aantal zetels: 8
In dienst sinds: november 2016 (2 jaar, 4 maanden in dienst)
Portefeuille: Bedrijfsvoering, Milieu / Duurzaamheid / Afval, Welzijn, Wonen en VolkshuisvestingToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Wethouder Jacqueline van Dongen (Algemeen Belang Zwijndrecht) heeft in haar portefeuille: Leefomgeving, wonen, klimaat, Openbare Ruimte en Investeringen Openbare Ruimte, Duurzaamheid en Milieu, Natuur en Recreatie, Dierenwelzijn, Afval, grondstoffen & energie en Dagelijks Bestuur Gemeenschappelijke Regeling Drechtsteden.

Bestuursperiode 2016-2018
Wethouder Jacqueline van Dongen (Algemeen Belang Zwijndrecht) heeft in haar portefeuille: Natuur, Dierenwelzijn en Recreatie, Duurzaamheid en Milieu, Afval, grondstoffen en energie, Dienstverlening en Facilitaire zaken.